ناکامي بارسلونا در کسب قهرماني سوپر جام اسپانيا
 
بارسلونا در ديدار برگشت سوپر جام اسپانيا مقابل بيلبائو در نيوکمپ به تساوي رسيد تا جام قهرماني به باسکي‌ها برسد.

ديدار برگشت سوپرجام اسپانيا ساعت 30 دقيقه بامداد ميان تيم‌هاي بارسلونا و اتلتيک بيلبائو در ورزشگاه نيوکمپ برگزار شد و اين بازي با تساوي يک بر يک خاتمه يافت.

ديدار رفت با برتري قاطع تيم باسکي با نتيجه 4 بر صفر به پايان رسيده بود و تساوي يک بر يک براي کاتالان‌ها هيچ سودي نداشت و بيلبائو در مجموع دو بازي با نتيجه 5 بر يک پيروز شدند و قهرمان سوپرجام اسپانيا شدند.

نيمه اول اين بازي با تک گل ليونل مسي در دقيقه 43 به پايان رسيد و شاگردان انريکه بسيار اميدوار بودند در نيمه دوم بتوانند نتيجه بازي رفت را جبران کنند، اما اخراج جرارد پيکه در دقيقه 56 همه روياهاي کاتالان‌ها را نقش بر آب کرد و آن‌ها مجبور شدند 10 نفره به ادامه بازي بپردازند.

در ادامه بارسايي‌ها توان باز کردن تيم باسکي را نداشتند و آدوريز مهاجم بيلبائو روي غفلت بازيکنان بارسا دروازه اين تيم را در دقيقه 74 باز کرد تا در نهايت روياي کسب شش‌گانه براي کاتالان‌ها نقش بر آب شود و جام قهرماني سوپر جام به بيلبائو برسد.

در دقيقه 86 کيکو سولا از بيلبائو هم اخراج شد تا دو تيم با 10 نفر بازي را به پايان ببرند.



تاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394 ا 14:56 نويسنده : نوید قدمی ا
نتايج ديدارهاي شب گذشته پلي آف ليگ قهرمانان اروپا
 
در مهم‌ترين بازي شب دوم دور رفت مرحله چهارم و پاياني مقدماتي ليگ‌قهرمانان اروپا، والنسيا با اندوخته‌اي تقريبا مناسب آماده سفر به فرانسه شد.

والنسيا در بازي خانگي دور رفت مرحله چهارم و پاياني مقدماتي ليگ‌قهرمانان اروپا با نتيجه 3 بريک موناکوي فرانسه را شکست داد.

در اين ديدار که مهم‌ترين رقابت شب دوم رقابت‌ها بود، ورزشگاه مستايا ابتدا شاهد گل دقيقه 4 رودريگو بود اما پاساليچ در دقيقه 49 جدال را به تساوي کشاند.

اين پايان کار نبود چون خفاش‌هاي اسپانيا( لقب والنسيا) در دقايق 59 و 86 توسط کاپيتان دني پارخو و سوفيان فقولي الجزايري به 2 گل دست يافتند تا با اندوخته‌اي تقريبا مناسب راهي جدال دور برگشت در زمين موناکو شوند.

در ديگر بازي‌هاي اين چارچوب، بازل سوئيس در زمين خودش به تساوي 2 بر2 مقابل مکابي دست يافت، سلتيک در يک بازي هيجان‌انگيز 3 بر 2 ميهمانش مالموي سوئد، نايب‌قهرمان سابق جام‌باشگاه‌هاي اروپا را برد، راپيدوين اتريش در خانه يک بر صفر مغلوب شاختار دونتسک اوکراين شد و اسکندربيو 2 بريک به ديناموزاگرب ميهمان باخت.



تاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394 ا 14:55 نويسنده : نوید قدمی ا
همه کروات‌هاي تاريخ رئال را بشناسيد + عکس
 
 
متئو کواچيچ روز گذشته رسماً به هواداران رئال معرفي شد تا به عنوان پنجمين بازيکن کروات تاريخ رئال مادريد شناخته مي‌شود.

 

متئو کواچيچ هافبک تيم فوتبال اينترميلان به رئال مادريد پيوست و روز گذشته مراسم معارفه او در ميان هواداران مادريدي در ورزشگاه سانتياگو برنابئو برگزار شد.
کواچيچ پس از بازيکناني نظير پروسينسکي، داوور شوکر، يارني و لوکا مودريچ پنجمين کروات تاريخ رئال محسوب مي‌شود.
تصاويري از بازيکنان کروات تاريخ رئال مادريد را خواهيد ديد.
 
1- روبرت پروسينسکي
اولين بازيکن کروات تاريخ رئال مادريد است، وي پس از قهرماني با تيم ستاره سرخ بلگراد وارد مادريد شد و در مدت 3 سال 75 بازي انجام داد و 12 گل به ثمر رساند.
 
برای ادامه ادامه مطلب را بزنید


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394 ا 14:48 نويسنده : نوید قدمی ا
مهاجم بارسلونا رسما به چلسي پيوست
 
سايت باشگاه چلسي اعلام کرد که آبي‌پوشان لندن با قراردادي چهار ساله با ارزش 21 ميليون پوند، پدرو رودريگس را به خدمت گرفته‌‌اند.

سايت باشگاه چلسي اعلام کرد که آبي‌پوشان لندن با قراردادي چهار ساله با ارزش 21 ميليون پوند، پدرو رودريگس را به خدمت گرفته‌‌اند.

پدرو 28 ساله پس از ناتان، فالکائو، آسمير بگوويچ، دانيلو پانتيچ و بابا رحمان ششمين خريد تابستاني ژوزه مورينيو براي چلسي است.

اين بازيکن اسپانيايي که در هفت فصل حضورش در بارسلونا 204 بازي انجام داد، 58 گل به ثمر رساند و پنج قهرماني در لاليگا و سه قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا کسب کرد، پس از امضاي قراردادش با چلسي اظهار داشت: بسيار خوشحالم که به چلسي پيوسته‌ام. براي آغاز کارم در چلسي هيجان زيادي دارم و به اين تيم پيوسته‌ام تا به بردن جام ادامه دهم. از باشگاه و هواداران به خاطر اينکه فرصت پوشيدن پيراهن آبي را به من دادند، تشکر مي‌کنم.

پدرو که متولد شهر تنه‌ريف اسپانياست، بازيکن محصول آکادمي فوتبال بارسلونا (لاماسيا) است که سال 2004 به اين آکادمي رفت و چهار سال بعد اولين بازي‌اش را به لطف درخشش در تيم دوم کاتالان‌ها، براي تيم اصلي باشگاه بارسلونا انجام داد.



تاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394 ا 14:42 نويسنده : نوید قدمی ا
تقاضاي فرجام خواهي بارسلونا براي محروميت پيکه
 
بارسلونا قصد دارد به زودي تقاضاي رسيدگي مجدد به پرونده محروميت 4 جلسه اي پيکه را ارائه دهد.

پيکه متهم شده است که در جريان ديدار برگشت سوپرکاپ اسپانيا بين بارسلونا و بيلبائو، به کمک داور بازي دشنام داده است. او به همين دليل از زمين بازي اخراج شد و امروز نيز محروميت 4 جلسه اي او از سوي فدراسيون فوتبال اسپانيا اعلام شد.

باشگاه بارسلونا نيز ساعتي پيش تاييد کرد که براي اعتراض به حکم صادر شده و کاهش محروميت پيکه، به زودي تقاضاي فرجام خواهي خواهد کرد. اين باشگاه 10 روز براي اين درخواست وقت دارد. بارسلونا روز دوشنبه با کسب تساوي 1-1 در برابر بيلبائو و به دليل شکست 4-0 در بازي رفت، در فتح سوپرجام ناکام ماند.



تاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394 ا 14:41 نويسنده : نوید قدمی ا
دو خريد بزرگ ديگر براي سيتي
 
 
روزنامه ديلي‌ميرر از دو خريد بزرگ ديگر براي سيتي خبر داد. به نوشته اين روزنامه انگليسي فيروزه‌اي‌پوشان در آستانه جذب اوتامندي و دي‌بروين هستند

روزنامه ديلي‌ميرر از دو خريد بزرگ ديگر براي سيتي خبر داد. به نوشته اين روزنامه انگليسي فيروزه‌اي‌پوشان در آستانه جذب اوتامندي و دي‌بروين هستند و براي اين دو بازيکن 88 ميليون پوند پرداخت خواهند کرد تا مجموع هزينه‌هاي اين تيم در تابستان جابه‌جايي بازيکنان فوتبال به 151 ميليون پوند برسد.

فعاليت منچسترسيتي در فصل جابه‌جايي تابستاني به پايان نرسيده است و اين تيم در آستانه جذب دو بازيکن بزرگ در روزهاي پاياني فصل جابه‌جايي است.

نيکولاس اوتامندي و کوين دي‌بروين دو بازيکن بزرگي هستند که در آستانه پيوستن به منچسترسيتي قرار دارند و به نوشته ديلي‌ميرر خريد اين دو بازيکن براي سيتي 88 ميليون پوند هزينه به دنبال خواهند داشت.

ديلي‌ميرر نوشت: اوتامندي با فيروزه‌اي‌پوشان شهر منچستر به توافق رسيده است و به زودي خبر جذب اين بازيکن رسانه‌اي مي‌شود. سيتي براي اين بازيکن آژانتيني که از رئال‌مادريد و منچستريونايتد هم پيشنهاد داشت، 32 ميليون پوند پرداخت کرده است. بازيکن ديگري که در آستانه پيوستن به تيم دوم شهر منچستر قرار گرفته، کوين دي‌بروين است که رقم انتقال اين بازيکن 56 ميليون پوند عنوان شده و اگر اين انتقال نهايي شود، اين ستاره بلژيکي به گران‌ترين بازيکن تاريخ ليگ جزيره تبديل مي‌شود.

منچسترسيتي در فصل جابه‌جايي تابستاني خريدهاي خوبي داشته و يکي از پرهزينه‌ترين تيم‌ها بوده است. اگر اين تيم بتواند اوتامندي و دي‌بروين را هم جذب کند، مجموع رقمي که براي جذب بازيکن در تابستان پرداخت کرده است به 151 ميليون پوند خواهد رسيد.

اين تيم پيش از اين رحيم استرلينگ، فابيان دلف، پاتريک روبرتس و انيس اونال را جذب کرده بود.

منچسترسيتي فصل جديد ليگ جزيره را بسيار خوب شروع کرد. اين تيم در دومين ديدار خود توانست با نتيجه سه بر صفر برابر چلسي، مدافع عنوان قهرماني به پيروزي برسد تا نشان دهد که از آمادگي بسيار بالايي برخوردار است و در فصل جديد از شانس‌هاي اصلي کسب عنوان قهرماني خواهد بود. اگر سيتي بتواند در فصل جاري جام قهرماني را بالاي سر برد، سومين قهرماني خود را در 5 سال اخير به دست آورده است.



تاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394 ا 14:36 نويسنده : نوید قدمی ا
برنامه هفته‌ نخست لاليگا اسپانيا
 
بارسلونا بايد در هفته نخست ليگا در ديداري سخت برابر بيلبائو به ميدان برود و رئال مادريد نيز در ديداري آسان مهمان خيخون است.

فصل جديد ر‌قا‌بتهاي ليگ از امشب (جمعه) با ديدار مالاگا و سويا آغاز مي‌شود. حساس‌ترين ديدارهاي هفته‌ نخست را دو تيم مدعي ر‌ئال‌ ماد‌ريد و بارسلونا روز يکشنبه برابر حريفان خود برگزار خواهند کرد.

بارسلونا، مدافع عنوان قهرماني که توانست سه گانه فو‌تبا‌ل اروپا را در فصل گذشته کسب کند براي اولين ديدار در فصل جديد بايد برابر اتلتيک بيلبائو در باسک به ميدان برود. اين ديدار تکرار فينال سوپر جام اسپانيا است که هفته‌ گذشته سرنوشت آن مشخص شد. بارسايي‌ها در خانه اتلتيک بيلبائو با نتيجه‌ چهار بر صفر شکست خوردند و ديدار برگشت نيز ديدار دو تيم با تساوي يک بر يک به پايان رسيد تا در نهايت بيلبائو فاتح سوپر جام اسپانيا شود. به ‌اين‌ ترتيب بارسايي ها آزمون سختي در هفته‌ نخست خواهند داشت و بايد براي انتقام شکست خود در سوپر جام برابر بيلبائو به ميدان بروند.

بارسلونا براي تقويت خود در شروع فصل جديد آردا توران را از اتلتيکومادريد به خدمت گرفت و الکسي ويدال را از تيم سويا جذب کرد. آنها البته پدرو، مهاجم نيمکت نشين خود را از دست دادند و اين بازيکن به تيم چلسي پيوست.

بارسايي ها در بازي‌هاي گذشته عملکرد ضعيفي در خط دفاعي خود داشتند. دريافت هشت گل در دو بازي برابر سويا و اتلتيک بيلبائو حسابي هو‌اد‌ا‌ران اين تيم را نگران کرده است. علاوه بر اين اخراج پيکه به دليل درگيري با داور مسابقه برابر بيلبائو باعث شد تا اين بازيکن چهار بازي از همراهي تيمش محروم شود و شروع فصل جديد ليگا را از دست خواهد داد. بايد ببينيم انريکه با وجود تمام اين مشکلات چه تدابيري براي شروع فصل جديد ليگا خواهد داشت.

ر‌ئال‌ ماد‌ريد ديگر تيم مدعي اين فصل را با رافائل بنيتس شروع خواهد کرد و بايد در هفته‌ نخست برابر اسپورتينگ خيخون به ميدان برود. آنها هفته‌ پيش موفق شدند کوآچيچ را از تيم اينتر به خدمت بگيرند و به احتمال زياد در روزهاي آينده ايرارامندي را از دست خواهند داد.

رئالي‌ها هر چند بعد از مدت‌ها در اين فصل ايکر کاسياس را در اختيار ندارند، ولي با تمديد قرارداد راموس خبر خوشي را به هو‌اد‌ا‌ران خود دادند. رئالي‌ها در درون دروازه نيز کاسيا را از تيم اسپانيول جذب کردند.

ر‌ئال‌ ماد‌ريد در بازي يکشنبه به احتمال زياد کريم بنزما را در ترکيب خود نخواهد داشت. شايعات زيادي درباره پيوستن بنزما به آرسنال به گوش رسيده است، ولي دليل غيبت اين مهاجم فرانسوي مصدوميت اعلام شد.

در آستانه شروع فصل جديد ليگا، خاوير تباس، رييس اتحاديه فو‌تبا‌ل ليگا عنوان کرد: ليگا بهترين ليگ دنيا است و جذابيت زيادي در سراسر دنيا براي هو‌اد‌ا‌ران دارد. در آستانه شروع اين ر‌قا‌بتها قراردادهاي کلان شبکه هاي تلويزيوني خصوصي براي پخش زنده بازي‌هاي ليگا به اوج خود رسيده است.

** برنامه هفته‌ نخست ليگا:

* جمعه 30 مرداد

مالاگا – سويا

* شنبه 31 مرداد

لاکرونيا – سوسيداد

اسپانيول – ختافه

اتلتيکومادريد – لاس پالماس

رايو وايکانو – والنسيا

* يکشنبه يکم شهريور

اتلتيک بيلبائو – بارسلونا

اسپورتينگ خيخون – ر‌ئال‌ ماد‌ريد

لوانته – سلتاويگو

* دوشنبه دوم شهريور

بتيس – ويارئال

گرانادا – ايبار

در فصل گذشته بارسلونا توانست بالاتر از ر‌ئال‌ ماد‌ريد عنوان قهرماني در ليگا را کسب کند تا آنچلوتي با وجود کسب قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا نتواند در دو سال حضور در ر‌ئال‌ ماد‌ريد اين تيم را به قهرماني در ليگا برساند.



تاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394 ا 14:34 نويسنده : نوید قدمی ا

   بازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
1 سپاهان 5 4 1 0 9 3 6 13
2 استقلال صنعتي 4 3 0 1 5 2 3 9
3 استقلال 4 3 0 1 6 4 2 9
4 گسترش فولاد 5 2 2 1 4 4 0 8
5 ملوان 5 2 1 2 6 6 0 7
6 سايپا 5 2 1 2 4 4 0 7
7 ذوب آهن 4 2 0 2 4 3 1 6
8 تراکتورسازي 4 1 2 1 4 3 1 5
9 پديده مشهد 4 1 2 1 5 5 0 5
10 راه آهن 4 1 2 1 5 6 -1 5
11 پرسپوليس 5 1 1 3 8 10 -2 4
12 استقلال اهواز 4 1 1 2 2 4 -2 4
13 نفت تهران 4 0 3 1 4 5 -1 3
14 صباي قم 4 0 3 1 3 4 -1 3
15 سياه جامگان 4 1 0 3 2 4 -2 3
16 فولاد خوزستان 5 0 3 2 4 8 -4 3


تاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394 ا 14:27 نويسنده : نوید قدمی ا

اولین برد لیگ برتر برابر فولاد / بغض پرسپولیس در اهواز ترکید

 

پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس با برد مقابل فولاد خوزستان موفق شد اولین برد خود در لیگ برتر پانزدهم را ثبت کند تا با این ۳ امتیاز از قعر جدول فاصله بگیرد.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس از ساعت 19:05 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد که این بازی در پایان با نتیجه 2 بر صفر و با گل‌های مهدی طارمی به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

در دقیقه 3 کمال کامیابی‌نیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس سانتری روی دروازه تیم فولاد انجام داد که مهاجمان این تیم نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

در دقیقه 5 کرنر بازیکنان پرسپولیس راهی به سوی دروازه تیم فولاد پیدا نکرد.

در دقیقه 8 حمله جدی بازیکنان فولاد توسط بازیکنان پرسپولیس به کرنر فرستاده شد.

یک و دوی امید عالیشاه و مهدی طارمی در دقیقه 10 پشت محوطه جریمه فولاد توسط مدافعان این تیم دفع شد.

در دقیقه 14 مهدی بدرلو به جای بهمن کامل به بازی آمد. این بازیکن به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت تا اولین تعویض فولاد اجباری باشد.

ضربه محکم احمد نوراللهی از پشت محوطه جریمه فولاد با برخورد با بازیکن این تیم به کرنر رفت. سرخپوشان از این موقعیت کرنر هم استفاده ای نکردند.

در دقیقه 18 ضربه مهدی طارمی به بازیکنان فولاد برخورد کرد و خطری را روی دروازه این تیم به وجود نیاورد.

در دقیقه 23 فرشاد احمدزاده در حرکتی انفرادی داخل محوطه هجده قدم تیم فولاد آمد اما این بازیکن تعادلش را از دست داد و روی زمین افتاد. یدالله جهانبازی داور بازی اعتقادی به خطا نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه 24 ضربه ساسان انصاری بازیکن تیم فولاد راهی به سمت دروازه پرسپولیس نیافت.

ضربه اسماعیل شریفات در دقیقه 25 به بازیکنان پرسپولیس برخورد کرد و به کرنر رفت.

در دقیقه 26 سوشا مکانی با ضربه‌ای بلند توپ را پشت مدافعان فولاد انداخت اما امید عالیشاه نتوانست از این توپ استفاده کند.

در دقیقه 29 چاگو پاس خوبی به حسین ابراهیمی مهاجم تیم فولاد داد اما مدافعان پرسپولیس خیلی زود توپ را به کرنر فرستادند.

در دقیقه 30 حسین ابراهیمی مهاجم تیم فولاد ضربه‌ای زد که رامین رضاییان این توپ را از روی خط برگرداند.

در دقیقه 31 جهانبازی برای اینکه بازیکنان آبی بنوشند دستور به قانون کالین برک داد.

در دقیقه 38 حسین ابراهیمی به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت و به جای او مهدی دغاغله به بازی آمد.

اشتباه مدافعان تیم فولاد نزدیک بود در دقیقه 40 پرسپولیس را صاحب گل کند اما علیرضا سلیمی دروازه بان فولاد این موقعیت را دور کرد.

در دقیقه 44 کمال کامیابی‌نیا روی بازیکن فولاد خطا کرد که مهدی بدرلو این ضربه ایستگاهی را با پاسی اشتباه به هدر داد.

در دقیقه 47 ضربه مهدی دغاغله مهاجم تیم فوتبال فولاد از بالای دروازه پرسپولیس با فاصله زیادی به اوت رفت.

در دقیقه 49 مهدی طارمی در محوطه هجده قدم فولاد توسط یوسف وکیا سرنگون شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد. این ضربه پنالتی را رامین رضاییان زد که علیرضا سلیمی این توپ را مهار کرد.

در دقیقه 50 و بر روی یک ضربه کرنر مهدی طارمی بر روی یک رفت و برگشت در محوطه شش قدم تیم فولاد دروازه این تیم را باز کرد.

در دقیقه 52 یوسف وکیا روی امید عالیشاه خطا کرد که به علت این خطا و اعتراض عالیشاه به داور، جهانبازی به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

در دقیقه 56 ساسان انصاری شوت محکمی به سمت دروازه پرسپولیس زد اما سوشا مکانی این توپ را به خوبی دفع کرد.

امید عالیشاه در دقیقه 56 ضربه‌ای به سمت دروازه تیم فولاد زد که این توپ به تیر دروازه برخورد کرد. در برگشت مهدی طارمی دروازه فولاد را برای دومین بار باز کرد.

در دقیقه 61 مهدی طارمی فرار سریعی انجام داد اما امید خالدی با خطا این بازیکن را متوقف کرد تا داور به این بازیکن هم کارت زرد بدهد.

مهرداد جماعتی در دقیقه 64 به جای حسین مالکی به بازی آمد.

در دقیقه 71 زمانی که اسماعیل شریفات از سد بابک حاتمی گذاشت این بازیکن مهاجم فولاد را با خطا سرنگون کرد تا از داور کارت زرد بگیرد.

امید عالیشاه در دقیقه 79 از بازی بیرون رفت و به جای او علی علیپور به بازی آمد.

در دقیقه 80 کرنر بازیکنان فولاد را رضا نورمحمدی از محوطه هجده قدم پرسپولیس با ضربه سر دور کرد.

در دقیقه 83 ضربه محکم اسماعیل شریفات را سوشا مکانی به خوبی مال خود کرد.

در دقیقه 86 هادی نوروزی از بازی بیرون رفت و به جای او محمد انصاری وارد زمین شد. با این تعویض رضا نورمحمدی کاپیتان پرسپولیس شد.

پرسپولیس با این برد 4 امتیازی شد تا از قعر جدول فاصله بگیرد.

در دقیقه 93 حبیبی ضربه محکمی زد که این توپ از بالای دروازه پرسپولیس به اوت رفت.

میلاد کمندانی در دقیقه 93 به جای فرشاد احمدزاده به بازی آمد.

ترکیب فولاد: علیرضا سلیمی، لئونارد مساریچ، بهمن کامل، حسین ابراهیمی، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، ماتیاس چاگو، امید خالدی، حسین مالکی، هادی حبیبی‌نژاد و یوسف وکیا

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، مایکل اومانیا، رضا نورمحمدی، بابک حاتمی، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و مهدی طارمی



تاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394 ا 14:21 نويسنده : نوید قدمی ا

کاروان فوتبال پرسپولیس صبح امروز وارد تهران شد

کاروان فوتبال پرسپولیس صبح امروز وارد تهران شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس بامداد امروز چهارشنیه پس از انجام آخرین بازی فصل خود با پرواز چارتر ریاض را ترک کردند. سرخپوشان با توجه به فاصله زمانی 90 دقیقه ای تهران و ریاض و پرواز دوساعته ، حدود ساعت 7 صبح در فرودگاه بین المللی امام (ره) حضور داشتند.

گفتنی است با توجه به برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی ، پیش از سفر به ریاض تعطیلات پایان فصل از امروز آغاز شده است.

1394/3/6 12:49


تاريخ : چهار شنبه 20 تير 1394 ا 23:48 نويسنده : نوید قدمی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.